Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkně napsáno.

Já k volbám půjdu, ačkoliv stále ještě netuším, který lístek tam nakonec hodím. Informací je ale stále více a tak věřím, že si nejpozději do soboty toho svého favorita (ne menší zlo, ale lepší vlastnosti) nakonec najdu. Nevolit je pro mě stejné, jako koupit si auto a pak ho neřídit (resp. nechat ho řídit jiné), prostě nepřípustné. Moje auto si chci řídit sama, "moji" zem chci ovlivnit alespoň tak, jak je mi to umožněno.

Hezký den!

0 0
možnosti

Volit nepůjdu z jednoho prostého důvodu. Je mi úplně jedno, jestli bude příštím prezidentem MIloš nebo Karel. Podotýkám, že jeden z nich se stane mým prezidentem a budu ho respektovat.

0 0
možnosti

Tomu se říká kouzlo nechtěného. Přímo pod vaší fotkou je ještě jedna. Daleko větší, ze které se na nás culí Zeman. (Tedy pochopitelně nevím jaká reklama vyskočila na ostatní čtenáče).    Pro mě jste se vy svým článkem podílel na propagaci toho tlustokožce:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS